Isnin, 7 September 2009

Puasa~~~

dah berbulan aku tak writing kat sini...
masih ader..tp cam ni jer la life..
lepas kes air mata aku hari tu..
aku diamkan diri...

sekarang, things is getting better..
hopefully...
aku cube kutip cepisan2 yg telah berterabur akibat fitnah..
aku harus melangkah dalam hidup aku dan kerjaya aku...
aku tak mahu putus harapan...sedia setia~~~

dah puase...persediaan raya pon dah tak lama lagi.
badan dah naik
hehehehe..gemox.
xpired kan...
well... aku dapat msg dr saf1 minggu lepas...

dier dah bertunang.
terkejut...
tapi...tak de la terkejut sgt..
so tahun ni...aku raya tanpa kad dr dier lagi. wow!
our frenship pon mmg tak leh nak di teruskan lagi.
tunang nyer tak dapat terima ex dier..
biarlah...
kalau dah sekampung, pusing2..kami akan jumpe jg nt.

tp aku.......
masih ker kehidupan aku di Melor?
kerja..kerjaya....perkahwinan...anak2..menjauhkan diri ini dr kampung halaman....

Malaysia?
masih kah mampu aku setia di tanah air ku setelah berkahwin nt?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan