Sabtu, 4 April 2009

what aday...

early morning...
back to work...
lepas beberapa hari di harungi tanpa dier
yang selalu menjadi teman
selalu yg kejutkan pagi aku..
selalu ambil berat ttg aku...

owhh!
hati ni ...
kosong...
hidup aku sebenarnyer kosong...

jiwa..
rohani aku..
kosong....
bila kosong...
aku baca dan baca...
dekat dengan tuhan..
mohon kegembiraan yg pernah aku terima dlu..
tiada lagi rase hangat dalam hati ni seperti dlu..
aku kosong...
hati aku masih menangis...
tapi aku ttp aku...
seorang pempuan..
seorang anak..
seorang dan terus seorang...
yg ingin melangkah jauh
langkah ku tak jejak di bumi dan tak terbang ke langit pon...

ape aku ader sekarang adalah diri aku sendiri..
ape yg aku ader..akan aku lepaskan...
semua..
yg aku perlu ..
ruang waktu untuk aku

sendiri~~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan